Archívum

Leírás

Friss topikok

What kind of nail polish?

2012.07.20. 14:43 lilikovacs

 

What kind of nail polish?

 

Néhány divatos, ízléses , és sok mindenhez menő körömlakk választás!:)

Nagyon divatos a  korall szín , én az AVON tól rendeltem ezt a  'coral reef' színű lakkot és nagyon tetszik, bár mintha ennél
világosabb lenne az enyém..:S :D



A  piros lakk soha nem megy ki a divatból.Sok mindenhez megy, nőies, sok árnyalata van tehát nagy a választék és  minden évszakban jól áll! :)  

Mint említettem a NEON színek egyértelműen hódítanak most..:D Ezeket a lakkokat inkább fodrász kellékesből vegyétek meg:)


541382_463166637040444_1730831449_n_large 

Ez nagyon tetszik! Mars kipróbálni!

 

Abb63edbc42c31d0f7004d242ed8d9057_large

 

 

Legtrendibb színek a hónapban:


Untitled-1_large

 

 

 

Én ezt Marinánál a primadonna  klipjében láttam először és azóta nagy divat lett . Nekem nagyon tetszik!:)


83668505547494710_sdjqnuud_c_large

Nektek milyen lakkozási szokásaitok van?
Szeretitek az extrémebb dolgokat?

Szólj hozzá!

Címkék: divat körömlakk köröm

A bejegyzés trackback címe:

https://elitestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr434668149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása