Archívum

Leírás

Friss topikok

Nail Polish Remover teszt:)

2012.07.26. 13:26 lilikovacs

 What kind of nail polish remover?:D

(milyen körömlakklemosót?)

Tegnap kinéztem a fodrász kellékesben egy körömlakk lemosót és úgy gondoltam próbára teszem:) 
Nagyon bevált. Régebben ezt használtam, és nem szerettem annyira:


 



Bár az essence-s termékek olcsók, és a minőségük is rendben van , ez a lemosó nem lett a kedvencem. Nem szeretem az illatát és nekem nehezen hozta le  a körömlakkot.  2/5

Amit említettem hogy most vettem:(Moyra nail polish remover,green apple )



Nagyon szeretem mert, jó illata van ( zöldalma ) aceton mentes és mégis nagyon könnyedén távolítja el a lakkot, árban is elviselhető. (100 ml 310 ft ) A és E-vitaminban gazdag , bőrápoló olajokkal dúsított , mely nem szárítja a körömágyat.  Biztonságosan alkalmazható zselés és porcelán épített körmökhöz is.:) Nekem bevált , majd kipróbálom a többit is :$ (citrom, kókusz, vanília,eper) 5/5

 

Te milyen körömlakklemosót használsz?
Próbáltál már moyrásat? Ha igen, bevált neked is?

Szólj hozzá!

Címkék: porcelán illat köröm lemosó olajok zöldalma polish remover körömágymzselés moyra

A bejegyzés trackback címe:

https://elitestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr824679577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása